Monday, January 09, 2006

Επέτειος και απόψε,όπως κάθε χρόνο...

Γενέθλια,λοιπόν,σήμερα.Και τι μ'αυτό;στο χωριό μου,το γεγονός αυτό περνάει απαρατήρητο χωρίς να τύχει ιδιαίτερης μνείας.
Η γιορτή αντιθέτως είναι κάτι.Υμνείται ο Άγιος(και το παγκάρι της Εκκλησίας),τιμάται το όνομα σου που ούτε καν ξέρεις τι σημαίνει
και ίσως να μην σου άρεσε ποτέ,ενώ τα γενέθλια δεν σημαίνουν τίποτα
εκτός απο μια υπενθύμιση του χρόνου που περνάει,ένα γλυκόπικρο τσεκάρισμα.Σήμερα μόνο,την παράσταση κλέβει ο διαβατάρης,αφήνοντας με
να τον κοιτάζω αινιγματικά ώσπου η αμηχανία να αντικαταστήσει αυτή τη γλυκόπικρη αίσθηση.
Και εντελώς μαγικά,με το άναμμα ενός τσιγάρου ή με το κλάμα που βγαίνει καμιά φορά από το ήρεμο πρόσωπο της μικρής ή με το κλείσιμο των ματιών,αργά τη νύχτα,θα έρθει η λησμονιά και θα μελαγχολήσω ή θα ευφρανθώ με το δρόμο που έχω να διασχίσω και όχι μ'αυτόν που άφησα πίσω.
Κάθομαι μουδιασμένος μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου,σαν τον κρότο που αφήνουν τα φύλλα,πέφτοντας στο έδαφος,πέρασαν οι γιορτές,διαβάζω τα post αγνώστων ανθρώπων,διακρίνω σ'αυτά διαφορετικό ύφος και ετερόκλητη θεματολογία αλλά την ίδια ευαισθησία.
Η θετικότητα και η ψύχραιμη σκέψη τους είναι η ελπίδα μου,η αθωότητα είναι η "βλασφήμια" τους.Με κάποιους απ'αυτούς αισθάνομαι να με ενώνει μια ψυχική συγγένεια,η ορμή τους μου δίνει δύναμη να συνεχίσω αλλά
έχω και αυτή τη μέρα να μου θυμίζει ότι θέλω να ζήσω,
όχι μόνο μέσα σ'αυτές τις (ιστο)σελίδες.

6 Comments:

At 1/9/06, 1:48 AM , Blogger still ill said...

Σε ευχαριστώ πολύ,George.

 
At 1/9/06, 2:07 PM , Blogger Mirandolina said...

Χρόνια πολλά και κάθε χαρά!

 
At 1/9/06, 9:11 PM , Blogger still ill said...

Χίλια ευχαριστώ Mirandolina.Για σένα,για τον Γιώργο και για όποιον μου ευχήθηκε ή έστω το σκέφτηκε,πίνω στην υγειά σας.

 
At 1/16/06, 12:36 PM , Blogger mindstripper said...

Πάντα πίστευα ότι τα γενέθλια είναι η προσωπική Πρωτοχρονιά του καθενός.

Sometimes I see
how the brave new world arrives
and I see how it thrives
in the ashes of our lives.
[Abba - Happy New Year]


Χρόνια πολλά κι από μένα. Άργησα λιγάκι, αλλά οι ευχές δεν μπαγιατεύουν ποτέ. Ευτυχία άφθονη σου εύχομαι, ντυμένη με υγεία και μπόλικη αγάπη. :-)

 
At 1/22/06, 2:27 PM , Blogger Rodia said...

Χρόνια Πολλά και Καλά και με μπόλικη Χαρά!:-))
Φέτος πέρασα τα γενέθλιά μου πριν λίγες μέρες, κάπου μακρυά, με καινουργιους ανθρώπους γύρω μου.
Μου αρέσει να περνάω τα γενέθλιά μου κάπου αλλού, σε ένα καινούργιο τόπο, με ανθρώπους καινούργιους. Αυτό μου δίνει την αίσθηση μιας σημαντικής αλλαγής, μιας νέας ανατολής ενός καινούργιου ήλιου.. ένας καινουργιος χρόνος ξεκινάει.. μια νέα ελπίδα ανατέλλει..
Σου εύχομαι το καλύτερο που μπορεί να σε βρει φέτος.
:-))

 
At 1/22/06, 11:33 PM , Blogger still ill said...

Και σ'αυτόν εδώ τον μικρό χώρο,καινούργιοι και άγνωστοι προς εμένα άνθρωποι,rodia,μου δίνουν τις ευχές τους και τα σωστά φιλιά αυτή τη φορά,George,σε ένα πάρτυ όπου δε θα μας μεθύσει το αλκοόλ,Κοκοβιέ, αλλά η γενναιοδωρία σας,Mirandolina,κάνοντας με να αισθάνομαι κάτι νέο να έρχεται,mindstripper.
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας.
Βαρόμετρο,οφείλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα εσένα αλλά φαντάζομαι ότι κάτι τέτοια θα ανεβάζουν την(ατμοσφαιρική)πίεση σου!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home